1402-09-18 08:09
394
0
87795
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بندرگز:

نقشه دشمن انفعال و خموشی در دانشگاه‌هاست

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بندرگز گفت: نقشه دشمن انفعال و خموشی در دانشگاه‌هاست و جنبش دانشجویی ثابت کرد که منفعل نیست و همیشه آماده و هوشیار است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، مجید محمدنژاد صبح امروز در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو و تبریک به دانشجویان اظهار کرد: ۱۶ آذر نشان داد دانشجو به غیر از رسالت علمی رسالت‌های دیگری هم دارد.

وی افزود: روز دانشجو روز بصیرت و آگاهی و روز هویت بخشی به دانشجوی اصیل ایرانی است، روز دانشجو روزی است که دانشجو در آن ثابت کرد به غیر از رسالت علمی وظیفه و رسالت دینی، رسالت اجتماعی، رسالت سیاسی و رسالت ملی هم دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز بیان کرد: دانشجو در این روز ثابت کرد که چشم بیدار جامعه است و جنبش دانشجویی پیشران و در خط مقدم است.

محمدنژاد تصریح کرد: نقشه دشمن انفعال و خموشی در دانشگاه‌هاست و جنبش دانشجویی ثابت کرد که منفعل و بی تفاوت نیست و همیشه آماده و هوشیار است.

گفتنی است مراسم روز دانشجو با حضور پورشور دانشجویان، مسولین اجرایی، امامان جمعه بندرگز و نوکنده و با سخنرانی پورموسوی مشاور رئیس مجلس شورای و با اجرای برنامه‌های متنوع از قبیل، سخنرانی، سرود، مسابقه و تجلیل از اساتید و دانشجویان منتخب در سالن همایش‌ شهید سلیمانی واحد بندرگز برگزار شد.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.